Evidence-based foodplatform, geschreven door professionals

De voedingsindustrie houdt je soms voor de gek met misleidende etiketten en voedingsclaims op fabrieksproducten. Daarnaast is op het internet veel onjuiste informatie over voeding te vinden. Tijd voor een onderbouwd tegengeluid! I’m a Foodie is hét platform waarop diëtisten en voedings- en gezondheidswetenschappers hun kennis delen over gezonde voeding.
Wij staan voor gezond, duurzaam, vers (zonder pakjes en zakjes) en zelf koken. De onderwerpen zijn alledaags, evidence based én direct praktisch toepasbaar in je eigen situatie. Uiteindelijk is de keuze aan jou: op welke manier ga jij gezond eten?

WhatsApp de diëtist 2017-04-12T00:57:57+00:00

Eet als een expert

WhatsApp de diëtist

E-learning

Content ontwikkelen

Consultancy & voedingsadvies

Congressen & evenementen

WhatsApp de Diëtist

foodie-header-stippellijn

Een deel van de I’m a Foodie bloggers is werkzaam als geaccrediteerd diëtist. Een diëtist behoort tot de paramedische beroepen en is een specialist op het gebied van voeding in relatie tot ziekte en gezondheid. Om mensen eenvoudig en laagdrempelig vragen te laten stellen aan onze diëtisten hebben wij het WhatsApp de Diëtist spreekuur ontwikkeld. Dit spreekuur is in te zetten als innovatief communicatiekanaal

Ben jij op zoek naar een nieuw communicatiekanaal voor jouw community? Hoe leuk en relevant is het voor jouw doelgroep om directe service te verlenen via WhatsApp en Facebook Messenger?! Laagdrempelig, snel inzetbaar en enorm waardevol voor de gebruiker: De eindgebruiker stuurt een appje of Messenger bericht met een voedingsvraag en de experts van I’m a Foodie geven deskundig antwoord.

Vraag Bart naar de mogelijkheden om het WhatsApp de Diëtist Spreekuur in te plannen.

Neem contact op met Bart

“Uit interviews met onze klanten vernemen we regelmatig dat er behoefte is aan goede informatie rondom de thema’s sport en voeding. Belangrijk is daarbij dat we onze klanten wetenschappelijk onderbouwde en correcte informatie willen bieden over deze onderwerpen. Door de samenwerking met I’m a Foodie weten we zeker dat de informatie ten eerste goed past bij onze doelgroep en ten tweede dat het uitstekende content is.

Door de samenwerking met I’m a Foodie weten we zeker dat de informatie uitstekende content is.

Omdat we beide dezelfde doelgroep hebben is het interessant om ook te experimenteren met nieuwe kanalen, zoals WhatsApp. Het tweewekelijkse WhatsApp spreekuur met (sport)diëtisten van I’m a Foodie geeft onze klanten de kans om op een laagdrempelige  1 op 1 vragen te stellen over sport en voeding. De eerste resultaten zijn erg positief en het geeft ons veel inzichten over WhatsApp als kanaal.”

Arnold Nieman, communicatie adviseur Menzis & Anderzorg